luni, 28 februarie 2011

Vanzatorul de vise

Era un vanzator de vise.Traia in partea patrata a planetei, unde dinozautii inca stapaneau lumea. Cand s-a impleticit in parul meu negru, cu ochii sarati, culcandu-si capul plin de plasmuiri fantastice pe constiinta mea, mi-a spus ca, precum elefantii batrani cauta doar un loc in care sa moara.Si l-am crezut
Innebunit de frenezia viselor cumparate la jumatate de pret, ruinat de fericirea deliranta a ultimelor lui zile, ne-a  parasit, indreptandu-se alene spre apusul greu si plumburiu al cainilor enot.
Firicele de sange si praf sclipeau pe buricele degetelor mele. Peretele albastru era plin de insemnari obscene.Oricate vise am cumparat cu pretul trupului meu, ele nu s-au oprit. Femeile aveau  un zambet perfid in coltul gurii  la vederea altarului stricaciunii mele.
S-a prabusit pe caldaramul cosmarurilor noastre.L-am lovit fara mila, cu indarjire, descoperind secretul batranetii lui bantuite de senilatatea marilor ganditori. Vechea carafa de vin zacea sparta si moarta. Printre vorbele pline de sange tandru mi-a jurat ca-mi va vinde visul nostru. O batrana, abia tarandu-si picioarele mi-a adresat cuvantul licentios scrijelit pe neinduratorul zid din spate. Si avea dreptate.
           

Un comentariu:

  1. Bun.
    Da-mi un semn.

    ID: emadoru
    Ma gasesti si aici:

    http://portiadesarmale.blogspot.com/

    Doru Emanuel

    RăspundețiȘtergere